Seeky

IT podpora a helpdesk 24/7

Už 20 rokov poskytujeme IT podporu a SLA zákazníkom na celom svete. Podporujeme stovky tisíc zariadení a širokú škálu tradičných a cloudových systémov. Špecializovaný tím technikov je k dispozícii 24 hodín denne a je pripravený vyriešiť akúkoľvek IT výzvu.

Prečo práve u nás?
IT podpora a helpdesk 24/7
  • 1

    Dostupnosť až 24/7/365

    Máme pre vás niekoľko možností podpory IT, od základnej podpory používateľov až po komplexnú správu vašich riešení. Môžeme byť k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni, aby sme splnili požiadavky aj tých najnáročnejších zákazníkov.

  • 2

    Garantovaná SLA - čas odozvy a opravy

    Ponúkame IT podporu s parametre SLA 99,9 %. Môžeme sa pochváliť vynikajúcimi reakčnými časmi a vďaka našim odborným znalostiam dokážeme vyriešiť väčšinu incidentov pri prvom kontakte. V prípade potreby eskalujeme incidenty a chyby dodávateľovi riešenia.

  • 3

    Proaktívny prístup

    Uvedomujeme si, že v rýchlom digitálnom prostredí je dôležitá každá sekunda. Okrem reaktívnej podpory sa vo veľkej miere spoliehame na proaktívne monitorovanie a automatizáciu. Tým sa predchádza neočakávaným výpadkom alebo narušeniu bezpečnosti.

  • 4

    Globálne služby v rôznych jazykoch

    Našu podporu môžete bežne využívať v češtine a angličtine. Vďaka členstvu v aliancii GEMA môžeme ponúkať služby v iných jazykoch a dokonca aj na miestnej úrovni.

1/4

Pozrite sa na implementované riešenia

zobraziť

Máte záujem o podobné služby?

kontaktujte nás

Naše monitorovacie centrum zabezpečí bezproblémový chod vašich systémov až do 24 hodín denne. S voliteľnou službou Managed Detection and Response môže pokryť aj vašu ochranu pred kybernetickými hrozbami pomocou monitorovania zabezpečenia a včasného odhalenia hrozieb a automatickej reakcie.

IT podpora a helpdesk 24/7

Podpora IT a SLA

Reaktívne služby

  • Vaši používatelia (IT podpora L1) alebo správcovia (IT podpora L2/L3) nás môžu kontaktovať prostredníctvom webového portálu, e-mailu alebo telefonicky.
  • Nahlásené incidenty a požiadavky vyriešime v súlade s dohodnutým SLA. Každý zákazník má tiež kontakt na eskaláciu.
  • V prípade potreby postúpime incidenty a chyby dodávateľovi riešenia a aktívne koordinujeme potrebnú interakciu.
  • Náš webový portál poskytuje prístup ku kompletnej histórii všetkých vašich požiadaviek a online hlásenia. Pravidelné spoločné “preskúmania služieb” identifikujú príležitosti na zlepšenie našich služieb.

Proaktívne služby

  • Vďaka proaktívnemu monitorovaniu vás môžeme upozorniť na výpadky služieb alebo napríklad na blížiace sa vypršanie platnosti certifikátov.
  • Naše pravidelné automatické a manuálne kontrolné zoznamy odhalia možné nesprávne konfigurácie.
  • Náš technický spravodajca vás upozorní na známe chyby, kritické zraniteľnosti alebo významné zmeny v používaných technológiách.
  • Pravidelnou analýzou nahlásených incidentov identifikujeme potenciálne problémy v používanom riešení a navrhujeme nápravné alebo preventívne opatrenia.
  • Odporúčame a v spolupráci s vami aktualizujeme jednotlivé komponenty riešenia.
  • Pravidelné konzultačné dni zabezpečujú neustály vývoj riešení podľa vašich potrieb a aktuálnych trendov.

Naša certifikácia

  • Odbornosť našich špecialistov je neustále overovaná. Všetci naši technici prechádzajú pravidelným procesom certifikácie pre technológie, ktoré podporujú.
  • Certifikát ISO 27001 Systém riadenia informačnej bezpečnosti – našim zákazníkom zaručujeme ochranu ich citlivých údajov a informácií.
  • Certifikát ISO 9001 Systém riadenia kvality – neustále zlepšujeme kvalitu služieb poskytovaných našim zákazníkom.

Ostatné služby

Naše centrum podpory monitoruje a podporuje rôzne riešenia a systémy mnohých spoločností. Poskytujeme bezproblémovú prevádzku so širokým rozsahom pokrytia a dôrazom na automatizáciu a proaktívny prístup.

Referencie

Poskytujeme IT podporu, SLA, monitorovanie a helpdesk služby týmto spoločnostiam:

1/14
1/14

Alebo nás kontaktujte priamo

Alena Valečková

Alena Valečková

koordinátor kancelárie

Kontaktujte nás

Vyplňte náš formulár, ozveme sa vám do niekoľkých dní s návrhom nezáväznej konzultácie.

Kontaktujte System4u