Podpora používateľov
Nefungujúca aplikácia, zabudnuté heslo, stratené či rozbité zariadenie. Keď máte vo firme stovky zariadení, občas sa niečo zvrtne. V tom prípade má každý používateľ telefónu kontakt na náš helpdesk a technici jeho problém vyriešia tak rýchlo, ako to len pôjde. Skôr ako vyriešite opravu, reklamáciu alebo kúpite a nastavíte nové zariadenie, zamestnanec nemôže efektívne pracovať, jeho práca stojí a firma prichádza o peniaze.
Ak kontaktuje priamo nás, obratom dostane náhradné zariadenie, nastavené rovnako ako to pôvodné. Prakticky ihneď môže pokračovať v práci – a my medzitým vybavíme opravu či reklamáciu.
Príklad z praxe
Zamestnanec logistického skladu rozbil svoj pracovný tablet, z ktorého pristupoval do dôležitej pracovnej aplikácie. Bolo treba vyriešiť reklamáciu, ktorá nejaký čas trvá. My sme mu obratom poslali nový tablet s rovnakými prístupmi do aplikácií a k dokumentom a reklamáciu vybavili. Firma mohla bez prerušenia fungovať, stačil jediný telefonát na náš helpdesk.