Prečo koncept nulovej dôveryhodnosti?
Pracujú vaši používatelia úplne na diaľku alebo hybridne z rôznych miest a zariadení? Presunuli ste niektoré alebo dokonca väčšinu svojich aplikácií do cloudu, aby ste zjednodušili obchodnú spoluprácu? Potrebujete spolupracovať s externými dodávateľmi a poskytnúť im prístup do svojich systémov? Prebieha väčšina vašej obchodnej komunikácie cez verejný internet a zabezpečený perimeter prakticky neexistuje? Chcete sa aktívne chrániť pred sofistikovanými kybernetickými hrozbami, ako je phishing a ransomvér? Alebo dokonca proti interným hrozbám, ako je únik údajov alebo neoprávnený prístup zamestnancov ku kritickým informáciám?
Princíp nulovej dôvery vždy znamená narušenie bezpečnosti, a preto:
- Explicitná autentifikácia a autorizácia je založená na mnohých signáloch – napríklad na identite používateľa, polohe, spôsobe autentifikácie, použitom zariadení a jeho zabezpečení.
- V procese hodnotenia sa používajú moderné technológie, ako je strojové učenie, detekcia anomálií a umelá inteligencia.
- Prístup k aplikáciám alebo údajom sa prideľuje len na určitý okamih a obmedzuje sa na nevyhnutný čas pomocou mikrosegmentácie.
- Vykonáva sa nepretržité monitorovanie a systém automaticky reaguje v prípade zisteného rizika.
Naše služby
- Zanalyzujeme vaše prostredie, identifikujeme slabé miesta a navrhneme postupnú transformáciu vášho firemného IT prostredia.
- Konsolidujeme používateľské účty, jednotné prihlásenie a adaptívne zásady prístupu do všetkých systémov, aby sme mohli stavať na modernej identity .
- Získajte kontrolu nad firemnými zariadeniami a zariadeniami BYOD pomocou správu a zabezpečenie zariadení .
- Poskytujeme bezpečný vzdialený prístup k vašim interným aplikáciám.
- V prípade Microsoft 365 nastavíme klasifikáciu a zabezpečenie e-mailov a dokumentov proti úniku. Rovnako ako ochrana proti phishingu, antimalvéru a spamu.
- Chránime vás pred internetovými hrozbami zabezpečením prístupu na internet .
- Vaše prostredie budeme priebežne monitorovať pomocou riadenú detekciu a reakciu .